Prepravná spoločnosť SLOVAK PARCEL SERVICE  (UPS)  je balíkový prepravca, ktorý doručuje zvyčajne do 24 hodín od odovzdania zásielky na prepravu. Nižšie nájdete podrobnejšie informácie týkajúce sa tejto možnosti doručenia Vášho tovaru.

  • Oblasť doručenia: celá SR
  • Dni doručenia: pracovné dni
  • Doba doručenia: obvykle do 24 hodín* (po potvrdení o odoslaní Vašej objednávky)
  • Časové rozmedzie doručenia: 8:00 – 18:00

V prípade dodania na súkromnú adresu Vás bude doručujúci vodič telefonicky informovať o približnom čase doručenia.

Presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. Ak nebudete prepravcom zastihnutý, dostanete do schránky informáciu ohľadom nasledujúceho termínu doručenia.

*objednávky prijaté cez víkend a sviatky sú odovzdané na prepravu najbližší pracovný deň a doručované nasledujúci pracovný deň

Typ službydo 199 EURnad 199 EUR
dopravné za doručenie objednávky pri platbe na dobierku4,99 EUR0 EUR

Pre bližšie informácie ohľadom stavu a termínu dodania je možné využiť:

Prevzatie a reklamácia

Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím stav balíku ako je napríklad:

  • Bezpečnostná lepiaca páska
  • Nepoškodenosť obalu – narazené rohy, prerazenie obalu a pod.

Ak je balík poškodený, nepreberajte ho a informujte nás pomocou kontaktného formulára.

Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu?

  • Vyplňte zápis o poškodení zásielky (najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky)
  • Zašlite zápis o poškodení zásielky na: reklamacie@caldo.sk
  • Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára

Prepravná spoločnosť ReMax je balíkový prepravca, ktorý doručuje zvyčajne do 24 hodín od odovzdania zásielky na prepravu. Nižšie nájdete podrobnejšie informácie týkajúce sa tejto možnosti doručenia Vášho tovaru.

  • Oblasť doručenia: celá SR
  • Dni doručenia: pracovné dni
  • Doba doručenia: obvykle do 24 hodín* (po potvrdení o odoslaní Vašej objednávky)
  • Časové rozmedzie doručenia: 8:00 – 18:00

V prípade dodania na súkromnú adresu Vás bude doručujúci vodič telefonicky informovať o približnom čase doručenia.

Presný výber hodiny dodania nie je bohužiaľ možný. Ak nebudete prepravcom zastihnutý, dostanete do schránky informáciu ohľadom nasledujúceho termínu doručenia.

*objednávky prijaté cez víkend a sviatky sú odovzdané na prepravu najbližší pracovný deň a doručované nasledujúci pracovný deň

Typ službydo 199 EURnad 199 EUR
dopravné za doručenie objednávky pri platbe na dobierku4,99 EUR0 EUR

Pre bližšie informácie ohľadom stavu a termínu dodania je možné využiť:

Prevzatie a reklamácia

Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím stav balíku ako je napríklad:

  • Bezpečnostná lepiaca páska
  • Nepoškodenosť obalu – narazené rohy, prerazenie obalu a pod.

Ak je balík poškodený, nepreberajte ho a informujte nás pomocou kontaktného formulára.

Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu?

  • Vyplňte zápis o poškodení zásielky (najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky)
  • Zašlite zápis o poškodení zásielky na: reklamacie@caldo.sk
  • Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára