Spôsoby a ceny doručenia
Ponúkame vám niekoľko možností doručenia objednávok z CALDO.SK: Packeta na vybrané miesto odberu a Kuriérom na adresu.
Ceny doručenia
Hodnota objednávky | Nad 199,00 € | Do 199,00 € (vrátane) | ||
---|---|---|---|---|
Spôsob platby | akýkoľvek | platba vopred * | dobierka** | Doba dodania |
zadarmo | 3,3 € | 1,5 € | zvyčajne 2 až 3 pracovné dni | |
Kuriér na adresu |
zadarmo | 5 € | 1,5 € | zvyčajne 1 pracovný deň |
* Elektronická platba = platba prevodom na náš účet alebo platba platobnou kartou priamo na stránke (VISA, MasterCard) alebo cez Apple Pay.
** Príplatok za dobierku pre službu Packeta (Zásielkovňa) je 1,5 €. Maximálna výška dobierky je 700 €.
Príplatok za dobierku pre prepravnú spoločnosť 123kuriér je 1,5 €.
*** Max. hmotnosť zásielky pre Packeta je 5 kg. Max. hmotnosť pre 123kuriér je 50 kg.
Doručenie cez Packetu
- doručenie na vami vybrané odberné miesto alebo Z-BOX
- zásielky si vyzdvihnete v čase, v ktorom vám to bude vyhovovať (pozor na otváracie hodiny odberného miesta alebo Z-BOXov umiestnených vo vnútorných priestoroch.)
- možnosť sledovať cez internet, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza
- v cene aj poistenie balíka do hodnoty 700 €
Tento spôsob doručenia je možné použiť iba pre zásielky v rámci Slovenskej republiky.
Komfortné doručenie kuriérskou službou 123kuriér
- doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)
- doručenie vždy priamo do Vašich rúk – domov alebo do práce
- možnosť sledovať cez internet, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza
- v cene aj poistenie balíka do hodnoty 2000 €
- v prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie, druhý pokus o doručenie v cene
- 2x SMS s číslom na kuriéra a s informáciou o výške dobierky
Tento spôsob doručenia je možné použiť iba pre zásielky v rámci Slovenskej republiky.
Prevzatie a reklamácia
Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím stav balíku ako je napríklad:
- Bezpečnostná lepiaca páska
- Nepoškodenosť obalu – narazené rohy, prerazenie obalu a pod.
Ak je balík poškodený, nepreberajte ho a informujte nás pomocou kontaktného formulára.
Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu?
- Vyplňte zápis o poškodení zásielky (najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky)
- Zašlite zápis o poškodení zásielky na: reklamacie@caldo.sk
- Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára
Uvedené ceny sú vrátane DPH.