Poštovné

Ponúkame vám niekoľko možností doručenia objednávok z CALDO.SK: Zásielkovňa na vybrané miesto odberu a Kuriérom na adresu.

Cenník poštovného

Hodnota objednávky Nad 199,00 € Do 199,00 € (vrátane)
Spôsob platby akýkoľvek platba vopred * dobierka**

Zásielkovňa Z-point
zadarmo 3 € 1 €

Kuriér na adresu
zadarmo 5 € 1 €

* Elektronická platba = platba prevodom na náš účet alebo platba platobnou kartou priamo na stránke (VISA, MasterCard) alebo cez Apple Pay.
** Príplatok za dobierku pre službu Packeta (Zásielkovňa) je 1€. Maximálna výška dobierky je 700€.
Príplatok za dobierku pre prepravnú spoločnosť 123kuriér je 1€.
*** Max. hmotnosť zásielky pre Packeta je 5kg. Max. hmotnosť pre 123kuriér je 50kg.

Doručenie cez Zásielkovňu

  • doručenie na vami vybrané odberné miesto 
  • zásielky si vyzdvihnete v čase, v ktorom vám to bude vyhovovať (pozor na otváracie hodiny odberného miesta)
  • možnosť sledovať cez internet, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza
  • v cene aj poistenie balíka do hodnoty 700 €

Tento spôsob doručenia je možné použiť iba pre zásielky v rámci Slovenskej republiky.

Komfortné doručenie kuriérskou službou 123kuriér

  • doručenie do 24 hodín od expedície (doručuje sa v pracovné dni)
  • doručenie vždy priamo do Vašich rúk – domov alebo do práce
  • možnosť sledovať cez internet, kde sa momentálne vaša zásielka nachádza
  • v cene aj poistenie balíka do hodnoty 2000 €
  • v prípade neúspešného prvého pokusu o doručenie, druhý pokus o doručenie v cene
  • 2x SMS s číslom na kuriéra a s informáciou o výške dobierky

Tento spôsob doručenia je možné použiť iba pre zásielky v rámci Slovenskej republiky.

Prevzatie a reklamácia

Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím stav balíku ako je napríklad:

  • Bezpečnostná lepiaca páska
  • Nepoškodenosť obalu – narazené rohy, prerazenie obalu a pod.

Ak je balík poškodený, nepreberajte ho a informujte nás pomocou kontaktného formulára.

Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí a odchode prepravcu?

  • Vyplňte zápis o poškodení zásielky (najneskôr do 24 hodín od prevzatia zásielky)
  • Zašlite zápis o poškodení zásielky na: reklamacie@caldo.sk
  • Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára