Najčastejšie otázky

Predtým, ako nám zavoláte, skúste nájsť svoju odpoveď nižšie

Akou prepravnou spoločnosťou expedujete tovar?

Objednávky zasielame prostredníctvom Zásielkovne. Objednávku si môžete nechať doručiť na vybrané odberné miesto, Kuriérom priamo na adresu alebo Slovenskú poštu priamo na adresu (ak nebudete zastihnutý, balík môže kuriér nechať na najbližšej pošte). Viac o preprave nájdete tu.

Ako dlho tvrá odoslanie objednávky?

Objednávky sú štandardne expedované v priebehu 24 hodín od prijatia. Ak nie je požadovaný tovar skladom, doba odoslania sa predĺži.

Potrebujem sa zaregistrovať pred objednaním tovaru?

Nakupovať je možné aj bez registrácie.
Registrovaný zákazník nemusí opakovane vypĺňať fakturačné údaje a informácie pre dodanie.

Ako postupovať pri reklamácii?

Pred odoslaním tovaru na reklamáciu, nás prosím telefonicky kontaktujte. Viac ako polovica reklamácií nie je oprávnená. Takéto reklamácie je možné vyriešiť operatívne, pričom sa nejedná o chyby v produktoch ale nesprávne nastavenie a pod.
Tým, že nám najskôr zavoláte, ušetríte svoje aj naše náklady na dopravu.
Pokiaľ nebude možné vyriešiť váš problém s produktom operatívne, bude reklamácia riešená v zmysle reklamačného poriadku.