Najčastejšie otázky

Predtým, ako nám zavoláte, skúste nájsť svoju odpoveď nižšie

Akou prepravnou spoločnosťou expedujete tovar?

Objednávky zasielame prostredníctvom kuriérskej služby 123kuriér a Zásielkovne . Objednávku si môžete nechať doručiť na vybrané odberné miesto alebo Kuriérom priamo na adresu. Viac o preprave nájdete tu.

Ako dlho tvrá odoslanie objednávky?

Objednávky sú štandardne expedované v priebehu 24 hodín od prijatia. Ak nie je požadovaný tovar skladom, doba odoslania sa predĺži a o tejto situácii budete bezodkladne informovaní.

Potrebujem sa zaregistrovať pred objednaním tovaru?

Nakupovať je možné aj bez registrácie.
Registrovaný zákazník nemusí opakovane vypĺňať fakturačné údaje a informácie pre dodanie.

Ako postupovať pri reklamácii?

Pred odoslaním tovaru na reklamáciu, nás prosím telefonicky kontaktujte. Viac ako polovica reklamácií nie je oprávnená. Takéto reklamácie je možné vyriešiť operatívne, pričom sa nejedná o chyby v produktoch ale nesprávne nastavenie a pod.
Tým, že nám najskôr zavoláte, ušetríte svoje aj naše náklady na dopravu.
Pokiaľ nebude možné vyriešiť váš problém s produktom operatívne, bude reklamácia riešená v zmysle reklamačného poriadku.

Bol mi doručený nesprávny tvar, čo mám robiť?

Po prebratí zásielky a následnom zistení, že bol tovar zamenení alebo bol objednaný nevyhovujúci tovar, nás bezodkladne kontaktujte. Môžete nám napísať e-mail s popisom problému, alebo zavolať počas pracovných dní od 09:00 – 16:00. Taktiež sa s nami môžete spojiť prostredníctvom Messengeru alebo Whatsappu.
Kontaktné informácie nájdete tu.